Reklamní bonbony u klientů zabodují
Každý kdo má vlastní firmu, nebo živnost jistě dobře ví, že konkurence na současném trhu je vysoká. Jednotlivé firmy se mezi sebou neustále předhánění, kdo dá zákazníkovy lepší cenu a kdo zkrátí dobu dodání. Zkrátka vyniknout v takto vysoké konkurenci není vůbec jednoduché. Pokud tedy i vy přemýšlíte, jak mezi konkurencí vyniknout, máme pro vás skvělý nápad – reklamní předměty!
Pokud se vám reklamní předměty pro klienty zdají jako kýčovitá zbytečnost, věřte, že jste na velkém omylu. Nemusíte přitom každému svému zákazníkovi dávat hrnky, nebo mikiny. Na trhu existují i menší, méně nápadné drobnosti, které zákazník využije a při pohledu na ně si na vás vždy vzpomene.
Jedním z takových předmětů jsou reklamní bonbony. Nebo přesněji řečeno, klasické bonbony zabalené do reklamního obalu. Na tento obal si pak můžete dát své logo, nebo rovnou celé kontaktní údaje. Vynalézavosti se meze nekladou!
Obrovskou výhodou tohoto typu reklamního předmětu je fakt, nejen že se zákazníkovi připomenete, ale zároveň mu posloužíte jako mlsná pochoutka. Navíc, pokud máte obchod, nebo jiný podnik, do kterého chodí velmi často rodiče s dětmi, jedná se o velmi dobrý marketingový tah.
Nalijme si pohár čistého vína – každý rodič se vrací raději do obchodu, kde se dítěti líbí a kde je hodné. Pokud tedy rodičům ihned u vstupních dveří nabídnete malou pozornost, nejenže stoupnete v očích rodiče, ale i dítěte. Navíc, pokud se dítě bude chtít vracet, může to pro vás znamenat více návštěvníků vašeho podniku a tím i větší tržby.
Pokud vás tento nenápadný reklamní předmět nadchl, nemusíte se bát, že by vaši firmu přivedl k bankrotu. Jedná se o maličkost, za kterou zaplatíte par desítek, či stokorun. Vše záleží na požadovaném množství, velikosti bonbonů, jejich chuti a případném balení, e kterém budou bonbony umístěny.